Monday, February 28, 2011

Hati Kering

rasa cam dah lama tak update blog dengan cerita yg merepek.. entry kali nih nak cerita sikit tentang perasaan cinta.. oppssss!!! sesi luahan hati..

apa itu cinta?? sebenarnya nak cerita tadi terbukak la page facebook girlfriend kepada ex-boyfriend sendiri.. cam selalu la bila tertengok mesti tersentap.. hahahaha.. padahal dah takde ape2 pon.. cuma kawan.. tapi hari ni bukak.. dah hilang perasaan sentap menyentap.. mungkin hati memang dah tak ada rasa cinta langsung kat ex-boyfie..

alhamdulillah.. memang itu yg diinginkan.. bukan sebab jeles atau dengki dgn ex yg sudah ada kekasih lain.. cuma lebih baik melepaskan sesuatu yang paling kita sayang untuk kebahagiaan masing2.. cinta tak semestinya memiliki.. mungkin banyak lagi cinta yang satu hari nanti kita temui..

hati ini lebih matang tuk memilih kepada siapa harus diberikan kasih.. cerita lama telah lama kukuburkan.. aku berdoa memohon agar kebahagiaan yang kau inginkan dapat kau temui dengan bersamanya,... insyaallah..

hati ini?? suka pada seseorang tapi memikirkan kekhilafan diri.. sanggupkah beliau menerima diri ini seadanya?? tak mengapalah jika hati itu bukan untukku.. masih jauh lagi perjalanan yang aku harus hadapi.. masih ada lagi peluang tuk esok hari aku mengejar cita2ku...

hati ini terlalu kecil tuk diagihkan kepada mereka yang memerlukan.. tapi masih ada lagi ruang tuk sesiapa pon berada di sini.. sekejap mungkin atau selamanya??? kita belum pasti tahu... =)


No comments:

Post a Comment